Contrar liniei actuale de modele sport, coupe şi cabrio, Panamera, nume de cod G1, va avea motorizările montate sub capota din faţă, iar transmisia va fi spate sau integrală. Motorul pe benzină V8, de 4,8 litri, va avea două variante de putere: una de bază de 400 CP şi una dotată cu turbocompresor, dezvoltând peste 500 CP cu o viteză maximă ce se va apropia de 300 km/h.
În premieră pentru această marcă, Panamera va dispune şi de o variantă de propulsie hibridă, în ton cu moda din America. Conform surselor Autoweek, din cele 20.000 de unităţi preconizate a se construi anual, Porsche intenţionează să comercializeze pe continentul nord-american nu mai puţin de 35% din producţie. Varianta finală este aşteptată cel mai devreme în 2009, la Salonul Auto de la Frankfurt, urmând ca în 2011 să apară şi versiunea hibridă. Preţurile se vor situa între 80.000 şi 120.000 de euro.
UPDATE:
Site-ul carscoop.blogspot.com a dat publicităţii primele imagini ale lui Porsche Panamera, surprins atât pe drumurile publice de pe lângă circuitul de viteză de la Nurburgring, cât şi pe circuit.