Peste 50% dintre maşinile Toyota vândute în România anul trecut au fost modele hibrid

Autor: ProMotor 15 apr. 2019 Știri auto
Peste 50% dintre maşinile Toyota vândute în România anul trecut au fost modele hibrid

Toyota România, parte a grupului britanic Inchcape şi reprezentantul pe piaţa locală al grupului nipon, a vândut 5.740 de vehicule în 2018, cu 20% mai multe decât în anul precedent. Performanţa s-a datorat în mare parte comercializării modelelor hibrid, care au ajuns să reprezinte 57% din numărul unităţilor vândute de Toyota România în 2018.

Pentru 2019, pe fondul unei creşteri a pieţei auto estimată la 15%, Toyota România estimează o evoluţie pozitivă a afacerii, cu o ţintă de vânzări de 7.000 de unităţi Toyota şi 250 de unităţi Lexus, şi o pondere de peste 60% a modelelor hybrid Toyota România, importatorul mărcilor japoneze Toyota şi Lexus pe piaţa locală, are o reţea de 22 de showroom-uri la nivel naţional, în Bucureşti şi în cele mai importante oraşe.

La scurt timp după Salonul Auto de la Geneva, Toyota România a lansat pe piaţa locală 6 noi modele: Toyota Corolla Sedan, Toyota Corolla Hatchback şi Toyota Corolla Touring Sports, Toyota RAV4, Toyota Prius Plug-In, Toyota Camry, precum şi 2 noi modele Lexus: ES şi UX. Toate cele 6 modele Toyota au un numitor comun, platforma TNGA (Toyota New Global Architecture), un concept nou pe care se vor construi toate maşinile Toyota.

 


Urmărește Promotor.ro pe Google News

Citește și...



Comentarii
Inchide